I. Zamawiający
Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie w Olsztynie
Bałtycka 65, 10-175 Olsztyn
NIP: 739-29-96-445
www.test.pcpr-powiatolsztynski.pl
tel. +48 89 544 38 00
fax +48 89 544 38 11
e-mail: pcpr@powiat-olsztynski.pl
II. Opis Przedmiotu Zamówienia
- Przedmiotem zamówienia są usługi społeczne wymienione w załączniku XIV do Dyrektywy nr 2014/24/UE o kodzie CPV 80570000-0.
- Przedmiotem zamówienia jest kompleksowe przygotowanie do samodzielności uczestników i uczestniczek projektu pn. „Aktywizujemy i Usamodzielniamy – 1” dofinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Warmińsko-Mazurskiego na lata 2014-2020.
- Zamówienie jest podzielone na następujące części:
1) Część I – wsparcie indywidualne dla 55 osób w zakresie podniesienia kompetencji życiowych i umiejętności społecznych, poradnictwo specjalistyczne – psycholog,
2) Część II – trening kompetencji wychowawczych dla 55 osób,
3) Część III – warsztaty: z technik pamięciowych i efektywnego uczenia się dla 55 osób,
4) Cześć IV – indywidualne i warsztatowe doradztwo zawodowe dla 55 osób.
- Wsparciem objętych będzie łącznie do 55 osób w każdej części w podziale na następujące grupy:
1) 15 osób – wychowanków pieczy zastępczej (w tym 6 osób z terenu powiatu nidzickiego i 9 osób z terenu powiatu olsztyńskiego) w wieku 15 –16 lat, którzy przygotowują się do usamodzielnienia,
2) 40 osób – wychowanków pieczy zastępczej oraz osób usamodzielnianych (w tym 12 osób z terenu powiatu nidzickiego i 28 osób z terenu powiatu olsztyńskiego) w wieku 17-25 lat realizujących Indywidualny Program Usamodzielnienia.
- Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz inne istotne informacje znajdują się w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia (SIWZ).
III. Określenie trybu zamówienia
Zamawiający prowadzi przedmiotowe postępowanie oraz udzieli zamówienia w sposób przejrzysty, obiektywny i niedyskryminujący, zgodnie z zasadami wynikającymi z art. 138o ust. 2 ustawy Prawo zamówień publicznych. O udzielenia zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu z postępowania oraz spełniają warunki udziału w postępowaniu, opisane szczegółowo w SIWZ.
IV. Termin realizacji zamówienia
Od podpisania umowy najpóźniej do 30 listopada 2019 roku, z podziałem na następujące części:
- Część I – od podpisania umowy do 30 listopada 2019 roku.
- Część II – od podpisania umowy do 30 kwietnia 2019 roku.
- Część III – od podpisania umowy do 31 maja 2019 roku.
- Część IV – od podpisania umowy do 30 listopada 2019 roku
V. Warunki udziału w postępowaniu
- Cena – waga (znaczenie kryterium): 60%
- Doświadczenie – waga (znaczenie kryterium): 40%
VI. Termin składania i otwarcia ofert
Nieprzejrzystą kopertę (opakowanie) zawierającą ofertę wraz z wymaganymi dokumentami należy złożyć w siedzibie Zamawiającego w sekretariacie w terminie do dnia 22.06.2018 r. do godz. 12:00 lub przesłać pocztą (liczy się data wpływu do siedziby zamawiającego) na adres: Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie w Olsztynie, ul. Bałtycka 65, 10-175 Olsztyn. Otwarcie ofert jest jawne i nastąpi dnia 22.06. 2018 r. o godz. 12:15 w siedzibie Zamawiającego.
VII. Załączniki:
1. Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia.
3. Oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia.
4. Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia.
5. Oświadczenie dotyczące doświadczenia wykonawcy dla części I zamówienia.
6. Oświadczenie dotyczące doświadczenia wykonawcy dla części II zamówienia.
7. Oświadczenie dotyczące doświadczenia wykonawcy dla części III zamówienia.
8. Oświadczenie dotyczące doświadczenia wykonawcy dla części IV zamówienia.